2014. augusztus 2., szombat

Hírek

Új arculatot kapott a bolt, mivel profilváltás zajlik.
A charm-os, nosztalgiaékszerek helyett az ásványok kerülnek előtérbe, és még több egyedi termék.
(eredeti rajzok, eredeti nyomatok, kézzel festett vászon szatyrok stb)
A meska után új boltfelületet kerestem, ajánlott is egyet SmokeyCandy (itt az ő boltja, megnézni, vásárolni ér!), de még nem árulom el mi lesz az, mert alakul :)

A nyúl most háttérből irányít (látszólag eltűnt a legújabb logóból, de majd projekt szinten visszalátogat :D

A vintage dolog szórakoztató volt, de már csak kiadáshalmozás...így az alkatrész készlet egy részét eladom az AlkotókBoltján ITT. Lesznek gyöngyök, gombok, amulettek, amik nem kerültek végül felhasználásra. Nem csak ékszerhez, de emlékkönyves, ajándékkártyás, lakásdekorációs mókákhoz is felhasználhatóak :)
Ma egész nap mértem, számoltam, cetliztem fotóztam őket...még lesz ilyen pár nap azt hiszem.

Az új boltfelületre teljesen új termékek kerülnek fel, remélhetőleg nagyobb érdeklődés kíséri majd és ....nem fuccsol be :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése