2015. július 22., szerda

Kész ékszerek külföldről - Elefánt az ékszerboltban :)

A honlap lassan megújul, két szembetűnő változásra lehet figyelmes a kedves látogató:
a pipacsfejes embléma a saját készítésű termékeket jelzi, az elefántos pedig azt a pár ékszert, melyeket ásvány és alkatrészvásárlás közben szereztem be, eredetileg saját részre, de nem hordtam őket, csak őrizgettem illetve ajándékba adtam párat belőlük.
Most ezek is megvásárolhatóak.
Nem foglalkozom forgalmazással, sem nagy/kis kereskedelemmel, ez csak a saját bolhapiacom itt.
A kézműves ékszerekből szintén csak egy egy darab készül, sorozatgyártást nem tervezek, hogy megmaradhasson az egyedi jelleg.
A különböző emblémákat a könnyebb tájékozódás kedvéért terveztem.

A külföldről érkezett ékszerek nagy része bizsu, kis része 925 ezüst, ezeket igyekszem pontosan jelezni.
Sok terméken a külföldi alkotók megtévesztő jelzéseket alkalmaznak (pl.: 9ZS) magam is futottam bele ezüstként eladott de csak ezüstözött termékekbe, így inkább csak ott jelzem ezüstnek a terméket, ahol biztos vagyok benne. Inkább kapjon valaki bizsu áron ezüstöt, mint ezüst áron bizsut :)
A fémallergiás vevőkre való tekintettel is fontosnak tartom ezt.
Nekik azokat az ékszereimet ajánlom, melyek ezüst részeit hazai kollégáktól vásároltam illetve azokat az ásvány és fa karkötőket, melyek gumidamilra vannak fűzve fém függők és köztesek nélkül.

Kellemes vásárlást, vidám nyarat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése